Carl-Erik Kanne tilldelas Paul Harris Fellow

måndag 8 mars 2021

Carl-Erik Kanne tilldelas idag Rotarys högsta utmärkelse Paul Harris Fellow!
Styrelsens motivering är:  Carl-Erik är en av klubbens grundare dvs han har varit med sedan vi startade 2001. Carl-Erik gör och har gjort mångåriga och gedigna insatser för TJRK och våra projekt. Carl-Erik har tjänstgjort både som president och som kompetent mentor till sina efterträdare. Carl-Erik har särskilt utmärkt sig med klubbens ungdomsprojekt dvs. vårt skolprojektarbete och UF-arbete som en mycket initierad, uppskattad och framgångsrik coach till sina adepter. Carl-Erik visar på ett mänskligt och trevligt sätt att han bryr sig om sina klubbkamrater. Carl-Erik delar som mångårig munskänk gärna med sig av sina stora kunskaper inom vin och dryck både genom att organisera och leda provningar för klubben eller bara komma med ett gott råd i dess rätta bemärkelse. Kort sagt, Carl-Erik en verkligt värdig Paul Harris Fellow!