Göran Andersson tilldelas Paul Harris Fellow

måndag 22 mars 2021

Göran Andersson tilldelas idag Rotarys högsta utmärkelse Paul Harris Fellow!
Styrelsens motivering är:
Göran är en av klubbens mesta Rotary-medlemmar. Efter erfarenhet från tre andra klubbar kom han till TJRK 2005. Göran har gjort mångåriga och gedigna insatser för vår klubb och våra projekt inte minst genom sitt styrelsearbete i klubben i 6 år, och därefter som revisor under flera år. Göran har med andra ord aktivt medverkat till att utveckla klubben genom tjänstgöring i flera befattningar bl.a. klubbkommittén, våra tre presidentroller och inte minst som flerårig webmaster. Görans internationella erfarenheter och säkerhetspolitiska kompetens gör att han ofta har bidragit till att vidga vyerna och ytterligare öka spännvidden på vår samhällsdebatt i vår Rotaryklubb. Vi gratulerar Göran till utnämningen till en äkta Paul Harris Fellow.