Rose-Marie Lundblad tilldelas Paul Harris Fellow

onsdag 24 mars 2021

Styrelsen

Rose-Marie Lundblad tilldelas idag Rotarys högsta utmärkelse Paul Harris Fellow!

Styrelsens motivering:

Rose-Marie har vari med i klubben sedan 2005 och suttit i styrelsen i 11 år, tala om klubbmedlem som ställer sin tid och kompetens till förfogande! Rose-Marie har tjänstgjort på en rad olika poster både som president och som ordförande i programkommitté, klubbkommitté och medlemskommitté. Hon deltar också aktivt i internationella kommittén.  Rose-Marie är med andra ord en mycket flitig och mångsidig klubbmedlem som rycker in både här och där och bidrar med att skapa ett väldigt trevligt och positivt klimat i vår klubb. Inte minst har Rose-Marie engagerat sig i vårt kvinnliga nätverk inom klubben för att stärka sammanhållningen och främja arbetet för en mer jämställd klubb. Rose-Marie, ett varmt och innerligt grattis till din utnämning till Paul Harris Fellow.